Statusuri amuzante

1. Ai grija sa nu calci in cioburi ca te spargi in figuri
2. Chiar nu-i nevoie sa fii generos cu BUZZ-uri. am si eu destule
3. Doar o persoana ma poate deranja si aia crede-ma nu esti tu...
4. Tund furnici chele…care se oferaaa???
5. Nu va deranjati sa ma deranjati
6. Big shit!!!(ca se simt toti ceilalti care au statusuri ) sunt plecata, vorbeste in punga si cand ma intorc imi dai punga
7. Inteligenta ma urmareste…..dar eu sunt mai rapid(a)!
8. Nu este important sa castigi…este important sa-l faci pe celalalt sa piarda
9. Studiile expertzilor au dovedit ca un handicapat este online acum in lista mea de Messenger
10. Iubirea, e un cuvant care te face sa plutesti, sa visezi, dar nimeni nu a spus ca tot ea te face ssa suferi. Cand suferi din iubire pierzi toate visele



11. Invisible to Everyone cu iconita aia gri in stanga.
12. Ultimul care m-a deranjat e inca dat disparut
13. Este greu sa spui ce e imposibil deoarece visul de ieri este sperantza de azi si realitatea de maine...
14. Mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost decat sa
vorbesti si sa inlaturi orice dubiu
15. I like walking in the rain because nobody knows i`m crying
16. Go and f**k yourself !!!! kill yourself ... and leave me alone ... ...boys suck!!!!some of them ....
17. Sick of crying, tired of trying, yes i'm smiling but inside i'm dying !! .
18. DND imi calculez moartea...asa k nu ma deranjati k v'o calculez si p'a voastra... .
19. Oferta speciala:Dai un mass primesti ignore
20. De dai dublu clik pe mine iti tai picioarele
21. invisible (only stupid people can see me)
22. Prietenii falsi sa imi dea un Buzz...astazi fac prezenta
23. brb! ma dau cu sania in frigider
24. Nu`s....Cautati`ma pe Google
25. Nu deranjati o sa fie ploaie de ignor
26. SUPER OFERTA:daca trimiti mass0uri de 2 lei, poti castiga o excursie gratuita la ignore
27. Dusa cu pluta...revin p conducta :P
28. Cand Dumnezeu a creeat ingerii a creat unul mai special...ceilalti ingeri erau gelosi pe el asa ca l-au luat si l-au aruncat pe Pamant ..... Te-ai lovit?????
29. Nu inceta niciodata sa zambesti, chiar si atunci cand esti suparat, pentru ca u nu stii niciodata cine s'ar putea indragostii de zambetul tau....:)
30. Daca cineva poate sa scrie cu o bucata de ghiata pe soare TE IUBESC inseamna ce te IUBESTE mai mult ca mine
31. Dumnezeu e Cel Mai Mare si El stie doar de bine ... L`am rugat sa`mi dea un inger shi mi te`a trimis pe tine
32. Daca ignori acest SMS ma iubesti, daca nu`mi raspunzi ma doresti, iar daca`mi raspunzi nu poti sa traiesti fara mine. Acum sa te vad...CE FACI?
33. Dragostea mea pentru tine se va sfarsi atunci cand cineva va picta zgomotul unui trandafir in cadere
34. Un duh mi-a promis 3 dorinte.Eu i-am spus ca nu vreau 3,nici macar 2,ci una singura:Mi-as dori sa te am pe tine
35. Pentru un inger iubitor,de la un mic dracusor:un pupik,un somn usor.


0 Responses to "Statusuri amuzante"

Trimiteți un comentariu