Statusuri DND

1. Acum am treaba… mai tarziu sunt tot ocupata, dupa… ies in oras, cand ma intorc n-am timp…
2. DND… fac baitza in caditza!
3. DND… ma bate mama!
4. DND… il iau la bataie pe adrian prietenul meu imagina…
5. DND… sortez nisip!
7. DND…nu-mi deranja messu`…
8. Ma balacesc… DND ca te stropesc!
9. Please try again never…
10. Nu pot sa vorbesc acum, am mancat ceapa…



11. Cica au pus turcii la intrarea in moschee un cuvant scurt neinteles nici de cei mai mari intelepti : ‘DND’
12. Hai cu DND`u ca n-am chef de nimeni …
13. DND … in traducere pentru tine DO NOT DISTURB!
14. DNFD = DO NOT FUCKIN` DISTURB ME
Cica au pus turcii la intrarea in moschee un cuvant scurt neinteles nici de cei mai mari intelepti : ‘DND’
15. Hai cu DND`u ca n-am chef de nimeni …
16. DND … in traducere pentru tine DO NOT DISTURB!
17. Nu deranja nu am chef de nimeni in caz contrar TE DAU DRACU!
18. DND….LASA-NE
19. DND si gata … fara alte comentarii …
20. Lasa-ma mai repede in pace, daca nu vrei sa te iau la suturi prin lista mea! DND!
21. Ai treaba si te retin cumva?
22. Lasa-ne … lasa-ne … du-te in treaba ta, ca nu avem timp si chef de un alt loser nesuferit. DND!
23. Nu ma deranja ca sunt in flacari momentan … si s-ar putea sa explodez curand!

0 Responses to "Statusuri DND"

Trimiteți un comentariu