Statusuri Indragostiti

1. Trandafir rosu inchis te iubeste cine`a scris, dar as vrea ca cititorul sa iubeasca scriitorul…
2. As vrea sa colorez padurea, Sa pot s`o fac in mii de feluri, Sa pot sa intalnesc iubirea, Ce se coboara dinspre ceruri…
3. Acum cand apa ne desparte Desfac pasii clatinati de clipe Ce ne mangaiau simturi ispitite
4. Daca vei sta pe gandurii si te vei intreba, de ce traiesti un tainic glas itzi va raspune :sa lupti, sa speri si sa iubesti…
5. As vrea sa fiu zapada ,sa ma topesc pe trupul tau,sa ma evapor si sa ajung in cerurii sa le spun ingerilor k si si pe pamant exista raiul!
6. Tu boca a lado de la mia se transforme en un beso! Un beso de ti es un sueno , un sueno que yo lo amo! Te quiero y te voy amar siempre, mi amor, mi dulce amor… (vers. spaniola)
7. Se spune ca vremea e frumoasa atunci cand in suflet e soare.Se spune ca ploaia e mai rece cand in suflet te doare. Se spune ca vantul bate nu atunci cand iubesti?ar cand frunzele se misca, sa stii doar, ca, TE IUBESC!
8. Daca ma iubesti de ce ma faci mereu sa plang??
9. Y will always love the false image i had of you…
10. Nu arunca nici o vorba in vant, traieste intens fiecare cuvant…



11. Chiar nu vad cum ar fii o noapte fara zi, chiar nu-mi imaginez cum as fii eu fara tine !
12. Dragostea e ca un fulg de nea, coboara usor si te face sa tremuri de placere, iar apoi se pierde si se topeste…
13. A day without you is a lost day…
14. O lacrima am varsat pentru tine, o lacrima ce pe obraz a curs usor, si s-a prefacut intr-un vis de-amor
15. Distanta ne desparte si totusi ne apropie? raman singura, aud doar bataile inimii care ma asurzesc, totul se topeste odata cu tristetea sufletului tau…
16. Esti lacrima ce aluneca pe obraz si mi se sparge in palma… esti IUBIREA!
17.Ma culc cu tine-n gand si tot cu tine-n gand ma si trezesc! Lasa-ma sa te iubesc asa cum si visez…
18. Dimineata e o alta senzatie, o alta vreme, o alta ora, la care eu te-as saruta fara oprire…
19. Noaptea e lumea noastra luna e stapana Universului, iar stelele ne privesc atunci cand ne sarutam…
20. Ai aparut in viata mea ca o puternica raza de soare ce mi-a adus in suflet caldura si gingasia nesfarsita, cu zambetul tau m-ai invatat sa cunosc blandetea pana atunci necunoscuta, sarutul tau mi-a daruit dulceata nemaintalnita, ochii tai senini mi-au aratat ca dragostea exista, iar tandretea si frumusetea sufletului tau mi-au cucerit inima…
21. Iubirea este o stofa a naturii, brodata de sentimente…
Strig la cer si fug departe, strig continuu si ma pierd in noapte, acolo unde tu ma astepti sa ne iubim ca doi nebuni !
22. O inima am, un singur suflet si o petala de trandafir, tie iti apartin toate trei…
23. Daca vreodata Luna nu-ti va fi aproape, daca Soarele va disparea, sa stii ca a mai ramas ceva: Iubirea mea, care niciodata nu te va lasa !
24. Visez si nu ma mai pot opri, oare cum te-am cunoscut? Cum m-ai facut sa ma indragostesc de tine? TE IUBESC !
25. Dragoste si iubire, doar atat e in sufletul meu, si sunt numai pentru tine :X :X :X :X :X
26. Pe malul Marii Negre statea un copilas si-mi spunea de tine ca esti un ingeras. TE IUBESC !
27. Pentru mine, noaptea e ziua mea… iar tu esti regina noptii mele
28. Priveste-ma, tine-ma de mana, tine-ma in brate si apoi, SARUTA-MA
29. Ceea ce-ti scriu acum nu sunt cuvinte, sunt bucati de suflet si minte, caci dragostea nu se scrie se simte…
30. Cand ai plecat ai luat cu tine si sufletul meu… Intoarce-te !

0 Responses to "Statusuri Indragostiti"

Trimiteți un comentariu