Statusuri de Agatat

1. Sunt un rege … am bani, am masina, am casa, dar ce rost au toate astea daca nu te am pe tine?
2. Da... cautarea ta s-a terminat
3. Unde ai umblat toata viata mea??
4. Sunt un hot si am sa iti fur inima!
5. Salut! Eu fac mai multi bani decat poti tu sa cheltui...
6. A iesit soarele sau doar ai zambit??
7. Am atatea emotii in fata ta incat mi-am uitat replica de agatat...
8. Ai o harta? Ca m`am ratacit in ochii tai...
9. Cred ca am probleme cu ochii, nu`i pot dezlipi de tine...
10. Tatal tau este terorist, pentru ca tu esti o bomba...



11 Prea dulce ca sa fiu light
12 Mmmmm…ce vad ochii mei? Ce frumoasa si cat stil ai pe tine … parca esti facuta pentru mine!
13 Sunt singur si sunt sigur ca si tu esi sigura ca nu mai vrei sa fii singura
14 Impreuna vom cunoaste lumea … eu stiu iadul, tu stii raiul … hai sa cunoastem amandoi Paradisul …
15 E frig afara si am cam inghetat … ce zici de un ceai fierbinte la lumina lumanarii?
16 Sunt firbinte si mi-e frica sa nu ma sting ca o lumanare in bratele tale!
17 Sunt cuminte si te fac doar din cuvinte!
18 Toti banii din lume ii dau doar pentru iubirea mea … as da si un munte de aur, numai sa te stiu a mea!
19 Ce dans ametitor … m-ai cucerit cu privirea ta …
20 Discoteca e plina de baieti/fete, dar tu esti singura/singurul care ma face sa ma visez in Paradis.

0 Responses to "Statusuri de Agatat"

Trimiteți un comentariu