Statusuri inedite

1. Priviti aici cele mai ieftine preturi din romanta la doar 50 d bani un loc bun de dat cu capul
2.Prietenul meu de la masa cealalta vrea sa stie daca iti place de mine
3.Viata e cruda ……… hai s-o gatim.
4. Mai bine mor in picioare decat sa traiesc in genunchi.
5. De multe ori ma trezesc ca ratacesc spre ale amintirilor carari cu sufletul infipt in nori
6 Ipocrizia este actualmente cea mai de pret “calitate” a omului ..!
7.In scolile din ziua de azi… profesorii intretin tot mai des raporturi sexuale cu elevii. Profii ne f*t la cap… iar pe noi ne doare`n c*r
8. plecat sa fac pipilika nu deranjatzi …revin tzineti`mi olitza aproape…!!!
9. Asa a fost mereu si nu se va schimba ceva, pentru ca nu au o viata-a lor, stau s-o comenteze pe-a mea; dar eu ma amuz si nici nu stiti cat ma bucur ca ei sunt soricei in ochii mei de vultur.
10.Am fytze de top model fata de firma CHANEL . VERSACE ma ridicat D&G ma ajutat NIKE mia spus adevarat k nu sunt om ratat io



11 Logica multor femei te sufoca prin lipsa ei
12 In iluzie ne inecam deziluziile
13 Mai underground ca Metrorex
14 Daca nu eu, atunci degeaba
15 Vrei sa cunosti lucrurile? privestele de aproape. vrei sa-ti placa? privestele de departe
16 Sub un ochi de apa doua ochi sclipeste..oare ce sa este??este doua peste…
17 Nu te mint sa moara mama, am Ferrari dar nu pot veni cu el ca ia picat lantul
18 Da… cautarea ta s-a terminat.
19 Tatal tau este terorist, pentru ca tu esti o bomba…
20 Cred ca am probleme cu ochii, nu’i pot dezlipi de tine…


Statusuri

0 Responses to "Statusuri inedite"

Trimiteți un comentariu